Правила прийому дітей до НВК

Правила прийому вихованців та учнів

до Пашковецького НВК

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу
здійснюється керівником протягом календарного року на
підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної
довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря,
що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад,
довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення,
свідоцтва про народження.

Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу
(групи) компенсуючого типу, а також для прийому дітей з
порушеннями слуху, зору, мови, опорно-рухового апарату,
інтелекту, затримкою психічного розвитку в інклюзивні
групи додатково подається висновок психолого-медико-
педагогічної консультації, територіального лікувально-
профілактичного закладу чи тубдиспансеру, направлення
місцевого органу управління освітою та індивідуальна програма
реабілітації для дітей з інвалідністю.

Зарахування дітей до 1-го класу закладу

Основними нормативно-правовими актами, що регулюють питання зарахування дітей до загальноосвітніх навчальних закладів є:

· Закон України «Про загальну середню освіту» (стаття 18);

· Положення про загальноосвітній навчальний заклад (пп.18-26);

· Інструкція про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 19.06.2003 №389, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 04.07.2003 за №547/7868;

· Наказ МОНУ від 07.04.2005 №204 «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів»

Зарахування учнів до закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його керівника. Зарахування здійснюється без проведення конкурсу (п.7, ст.18 Закону України «Про загальну середню освіту») і, як правило, відповідно до території обслуговування.

Підставою для зарахування дитини є:

Закон України «Про загальну середню освіту» (стаття 18 пункт 2)

Положення про загальноосвітній навчальний заклад (пункт 22)

1. Заява батьків або осіб, які їх замінюють;
2. Медична довідка встановленого зразка (ФОРМА № 086-1/0, затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 № 682, зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 23.05.2012 № 382).

3. Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка .

Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу, копію свідоцтва про народження дитини та медичну картку встановленого зразка.

До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років, які за результатами медичного обстеження не мають протипоказань для систематичного шкільного навчання.

Зарахування дітей до 2-9-х класів закладу

Як правило, зарахування дітей до перевідних класів здійснюється за умови переводу дитини з одного навчального закладу до іншого. Підставою для зарахування дитини є:

· заява батьків,

· копія свідоцтва про народження дитини,

· медична довідка встановленого зразка (ФОРМА № 086-1/0, затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 № 682, зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 23.05.2012 № 382).

· особова справа дитини

Відповідно до п.22 Положення про загальноосвітній навчальний заклад для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу, до навчального закладу III ступеня - документ про відповідний рівень освіти.

У разі переходу учня з іншого навчального закладу для здобуття загальної середньої освіти у межах населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт навчання дитини в іншому навчальному закладі.

Для зарахування учня до 10 (11) класу подаються наступні документи:

- заява батьків або осіб, які їх заміняють;

- копія свідоцтва про народження дитини;

- медична довідка встановленого зразка;

- документ про відповідний рівень освіти

Документи, які необхідні для переводу з іншої школи:

· заява батьків,

· копія свідоцтва про народження дитини,

· паспорт одного з батьків,

· особова справа учня (учениці),

· медична картка

Кiлькiсть переглядiв: 610

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Жовтень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031